לעבור לתוכן


פיתוח קניונים מרכזים מסחרים ומיזמים קמעונאיים
טופ מרקט

logo top market

top market

קבוצת יובלים נמצאת במהלך תכנון ראשוני של שוק מקורה ראשון בישראל (Nonfood)
שוק ראשון - 2018


יחד עם הצמיחה והתפתחות הצרכנות בישראל, צרכנים רבים עדיין אטרקטיביים לפעילות השווקים הפתוחים.
הרעיון הינו הקמת שוק מציאות , אטרקטיבי , תוסס , שונה ואחר עם אפיונים של קניון רגיל : סדר , מיזוג אויר וכדומה.


הרעיון


  • הקמת שוק רב נושאי קבוע במתחם המסחרי חדש, תוך ביסוס השוק כעוגן חדשני ממוצב ומודרני למוצרי NON-FOOD.
  • השוק עצמו ישתלב כחלק מפיתוח הפרויקט על מנת לנצל את הזכויות.
  • הרעיון הינו הפיכת הפרויקט למוביל באזור ובסביבה בדרך חדשנית לחלוטין.
  • השוק והסופרמרקט ( במידה ויהיה) יאזנו אחד את השני כשני עוגנים ייחודים.
  • השוק ילווה בפעילויות משלימות אחרות לקבלת הכנסות נוספות כגון, ירידי אוכל, שווקים נושאיים חד פעמים, מתחם יבואנים, מעצבים וכדומה.
  • הרעיון המרכזי - הפעלת חווית שוק ( ללא מזון ), תחת מעטפת מודרנית ומאורגנת.

עקרי המיזם


  • הקמת והפעלת שוק 3 ימים בשבוע בשלב ראשון. ללא שבת ויום א.
  • שטח כולל ( ברוטו) של כ2,000- 4,000 מ"ר לכ 150עד 250 דוכנים לפחות.
  • תכנון המיזם באופן מטיבי כולל תכנון פונקציונלי ועיצובי.
  • הפרויקט יהיה חלק אינטגרלי מפיתוח נוסף של הפרויקט קיים.
  • מיתוג השוק והמתחם בכלל ברמה גבוהה.
  • הפעלה וניהול ברמה גבוהה ביותר (כקניון).
  • סינון דיירים באופן קפדני.
  • בניית תמהיל מוצרים אטרקטיבי.
  • תכנים מסחריים מתחלפים כמשלימים לשאר השטחים וימי הפעילות.
  • מיצוב גבוה בהפעלה יחד עיצוב ואוירה תואמת רוח שוק.

top-market

tip

המושג העם הנבחר, יוצרת יהדות שבה בעצם אני כאדם לא חייב להשתפר