לעבור לתוכן


פיתוח קניונים מרכזים מסחרים ומיזמים קמעונאיים

אלברטו אלברטו


צריכה וקמעונאות לאן ?


העולם משתנה ועימו עולם הצריכה והקמעונאות.

 דורות חדשים וחדשניים עם דרישות והתנהגות צרכנית אחרת . XYZ

 להם גבול מטושטש בין העולם הדיגיטלי לחיים הממשיים

          והם מעריכים אותנטיות ושקיפות ומצפים שיתייחסו אליהם כאינדיבידואל,

          חושבים שצרכנות זו חוויה על פני צריכה רגילה של מוצרים .

                        ארוחת שף או חופשה אקזוטית על פני זוג נעליים.

הקניה המסורתית גולשת מהחנויות הפיזיות למקוון.

המשימה של הקמעונאים לגשר בין שני העולמות ולנסות לשכלל את התנהלותם בכלל.

הטרנדים החדשים :

הצרכן מחפש  חוויה  משהו חדש , אחר,  שונה  ערך מוסף של הנאה חוויות

       המצטלמות טוב יותר ברשתות החברתיות.

עיצוב ייחודי ובתוספת שייתנו את האפקט הרצוי בכניסה לחנות ו

      השארת  הלקוח בחנות כמה שיותר זמן .

שילוב חנות פיזית עם חנות אינטרנט טכנולוגיות תמיכה שונות : 

      וידיאו , רובוטים , מדידה וירטואלית , זיהוי הלקוח .

בעתיד החנויות יהיו מקום לאכול ,לשחק ,לעבוד ,ללמוד ולגלות.

יצירת ערך – מה עשיתם בשביל להציל את העולם? לקוחות מוכנים

                  לשלם 31% יותר על מותג שיש לו כוונות טובות 66  אחוז  

                  מהצעירים מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים מחברות עם מודעות סביבתית

כלכלה שיתופית- קנייה מחדש והשכרת בגדים כלכלה שיתופית

                 שבו חולקים את הכל : מוניות, חלל עבודה, דירות וגם בגדים.

 לבני דור ה Z חשוב יותר לחיות ברמת חיים מסוימת מאשר הדברים יהיו בבעלותם.

הקונה הממוצע קונה היום 60% יותר בגדים מאשר לפני 15 שנה.

בינה מלאכותית משתלטת על כל שלבי הפקת המוצר .

 

ניצול של  המידע  שנאסף על לקוחות על פי היסטוריות קנייה ,הרגלי צריכה ועוד.

                  כדגמה- אמזון יכולות לעבוד על מאגר הנתונים ולעצב פריטים מותאמים ללקוח                

                 לחברות היום יש ידע עצום על כל פריט שרכשתם ויכולות להתאים המוצר.

                 פרסונליזציה ברשת – אנחנו כאן בשבילך ברשת ויודעים מי אתה

 

משלוחים כבר לא חייבים לחכות במשך חודש. דור ה Z רוצה הכל כרגע.